Heb je een project voor ons?
We nodigen je graag uit in Kasterlee waar je al meteen onze mogelijkheden kan zien. Ook afspraken ’s avonds en tijdens het weekend zijn perfect mogelijk. Indien gewenst komen we bij jou langs.
Contacteer ons -De Copma 208.3 is ons gloednieuwe 20Tonmeter model, gekend voor een laag eigen gewicht (2.360kg), snel uitschuifsysteem, 420° zwenkbereik, negatieve hoek van 15° en dubbel kniehevelsysteem.
-Om te voorkomen dat de radiosturing onopzettelijk achtergelaten zou worden, installeerden we een beveiliging in de cabine. Deze zorgt ervoor dat er een signaal wordt gegeven wanneer men met de wagen wil vertrekken (handrem af) maar de radiosturing niet in de cabine ligt.
-De bijkomende leidingen voor gebruik van rotator + grijper lopen door de kraanarm. Hierdoor is er minder kans op beschadigingen van de flexibels.
-Naast de kraan is er een ruim staplatform met automatische zwenkbeveiliging. Ook naast het chassis zorgden wij voor een eenvoudige opstap door antislip aan te brengen bovenop de fietsbescherming + gereedschapskoffer.
-De zijkant van het chassis werd door ons vrij gemaakt zodat de steunpoten naar beneden konden blijven. Dit spaart tijd uit bij het opstellen van de laadkraan. De positie van de steunpoten wordt gemarkeerd door LED-strips.
-De kraan is slechts 90 cm breed, waardoor de opbouw zeer compact is en de wielbasis van de vrachtwagen beperkt kan blijven. Dit komt uiteraard ten goede aan de wendbaarheid van het voertuig. De vrije ruimte boven de spatborden werd nuttig gebruikt voor het opbergen van de afstempelplaten.
Hoewel de winter nog eventjes duurt, hield Gemeente Beerse de strenge wintermaanden in het achterhoofd bij het samenstellen van hun nieuwe vrachtwagen!
De opbuw van de nieuwe vrachtwagen werd maximaal beschermd tegen een aggresieve zout-nevel omgeving. Hun zoutstrooier zal namelijk opgetrokken worden met het nieuwe containersysteem.
-We plaatsen een aluminium beschermkap tussen chassis & container, voor zout dat eventueel naast de zoutstrooier valt.
-De opbouwcomponenten werden allemaal thermisch verzinkt om corrosie geen kans te geven.
Wist je trouwens dat we bij elke opbouw van containersystemen deze behandeling hanteren? Een pluspunt voor een duurzaam wagenpark!
We nodigen je graag uit in Kasterlee waar je al meteen onze mogelijkheden kan zien. Ook afspraken ’s avonds en tijdens het weekend zijn perfect mogelijk. Indien gewenst komen we bij jou langs.
Contacteer ons